Deppad borde vara glad

Ja, så är det. Jag är deppig. Jag borde vara överlycklig med allt som händer runt mig, med en liten i magen och en stundande flytt. Istället ser jag det jobbiga illamåendet, svårigheterna på jobbet och annat som är lite extra tungt. Det är inte ett dugg roligt att tänka och känna på det här viset. Jag vill se fram emot att gå till jobbet, jag vill njuta av att illamåendet faktiskt innebär en bebis. Det är ruttet och hemskt att fastna i en ond cirkel av negativitet när det finns så mycket positivt runt omkring, egentligen. Jag vet att jag borde ta tag i mig själv, rycka upp mig, men idag är en fruktansvärt tung dag.
Är idag i vecka 10, närmare bestämt 9+1, här är mitt lilla foster:
Källa: http://se.babycenter.com/pregnancy/fetaldevelopment/10weeks/


Kommentarer
ELIN CECILIA

mini :)



det kommer bättre dagar :)



bloglovinbyte? :)

2012-06-11 @ 23:09:07
URL: http://eelin.se
Anonym

Känner igen mig så väl i det du skriver, illamåendet, olust för mat & deppiga dagar. Är i v12 & har sedan v5 mått pyton. Men jag försöker lyssna på alla människor som säger 'det går över'.
Hoppas att det ger med sig för dig. :)

(Då jag ännu inte gått ut med att jag är gravid väljer jag att vara anonym.)

2012-06-18 @ 14:30:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Big Reveal

The big reveal handlar om graviditet, känslor, lyckan över att bli förälder, allt fix och trix inför barnets ankomst och liknande. Till en början en ganska opersonlig blogg med enbart mina egna fotade bilder som senare kommer bli allt mer personlig när jag gått ut med graviditeten.

RSS 2.0