Kollage bäddset

 
Nästa stora inköp för oss. eller till lillskrutten rättare sagt, är spjälsäng. Det är otroligt inspirerande och roligt att kika på små söta bäddset till bebisen. Jag tänker mig att vi ska ha en ganska neutral bas i själva spjälsängen (dock kommer det säkert sluta med att det blir väldigt färgglatt ändå troligen) och lite mer färg i resten av rummet. Har upptäckt H&M Home och deras babyutbud som jag tycker mycket om. Har satt ihop några kollage på saker vi önskar till bebis. En inspirationskälla är alltid bra att ha, och jag älskar att göra kollage :) 


Kommentarer
Johanna - Mamma till Lilly, född i v.35

H&M har himla fina bäddset, både mer neutrala och med färg :)

2013-01-16 @ 01:54:25
URL: http://johannaastenvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Big Reveal

The big reveal handlar om graviditet, känslor, lyckan över att bli förälder, allt fix och trix inför barnets ankomst och liknande. Till en början en ganska opersonlig blogg med enbart mina egna fotade bilder som senare kommer bli allt mer personlig när jag gått ut med graviditeten.

RSS 2.0