Julklappstips, eller bidrag till Rosa Bandet

Jag har en solklar favorit bland dessa smycken från tillverkaren Joyful by Joona (från senaste nyhetsbrevet)! Armbandet heter Porcelain Pink, så otroligt snyggt! 
 
Med ägarens tillstånd har jag fått låna bilderna från nyhetsbrevet till min blogg eftersom jag tyckte att syftet var så bra (20% av summan för alla rosa smycken går till Rosa Bandet via hennes insamling Joyful by Joona bidrar, då kan man ha koll på att pengarna kommer in där de ska (i nyhetsbrevet står att hela summan sätts in i början av november). Obs, detta är inte ett sponsrat inlägg, jag tycker bara väldigt mycket om smyckena!
Det här med memorywirearmband verkar dessutom väldigt bra. Jag älskar smycken och skulle gärna vilja köpa smycken till nära och kära i julklapp men vågar aldrig eftersom jag är rädd att de inte ska passa. Enligt vad jag förstår så anpassar sig memorywirearmband efter handleden och passar typ alla, hur bra är inte det? Då behöver man ju inte oroa sig för storleken! Eftersom min familj inte vet att jag bedriver den här bloggen kan jag tala om att jag redan valt ut två armband att ge bort i julklapp, hihi! Förstår att det här kan kännas väldigt reklamigt, men jag gillar verkligen den här sidan och har alltid varit nöjd när jag handlat där tidigare, så då kan jag väl med gott samvete skriva om det också tänkte jag :) Tjejen som tillverkar de här smyckena heter Linda och den snygga smyckessidan kan ni hitta på Joyful.se om ni skulle vara intresserade. 
Här är bilderna från nyhetsbrevet: 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Big Reveal

The big reveal handlar om graviditet, känslor, lyckan över att bli förälder, allt fix och trix inför barnets ankomst och liknande. Till en början en ganska opersonlig blogg med enbart mina egna fotade bilder som senare kommer bli allt mer personlig när jag gått ut med graviditeten.

RSS 2.0