Tillbakaflyttad

I onsdags var det RUL för oss och vi fick se vår fina underbara lilla bebis! När jag kom dit trodde jag mig vara i v. 18+3, men det visade sig vara fem dagar fel, så först nu är jag i v. 18+0 och fick alltså göra om den här veckan :P Det var ju inte någon jättestor skillnad, så inte mig emot direkt. Det känns lite extra skönt att ha varit lite "mindre långt" gången eftersom jag fortfarande inte känner några sparkar. Nu är vi alltså i v. 19, så om en vecka har jag gått halvvägs. Underbart!
 
Vi fick se ett pickande hjärta med fyra kammare, en hjärna med två hjärnhalvor, alla lemmar på plats och i övrigt allt som såg bra ut. Det kändes underbart att se att det var en levande bebis där inne som rörde på sig. Det gjorde att jag kunde pusta ut och känna mig väldigt mycket lugnare. Vi hade bestämt innan att vi inte ville se något kön och höll såklart fast vid den linjen. De flesta i vår närhet verkar mycket förvånade över det faktum att vi inte tar reda på kön. Varför ska man göra det egentligen? Det enda vi tycker är viktigt är att bebis är frisk, det betyder allt! 

Efter ultraljudet gick vi och kikade på barnvagnar, vi intresserade oss särskilt för Brio Go, även om jag inte vill ha den här färgen. Dock ska vi kika runt lite mer, och framför allt vänta på den nya releasen av Brio Go som kommer någon gång runt november, då den innehåller flera intressanta nyheter som passar oss, bland annat utbytbara framdäck där fram som ska klara vinterkörning mycket bra. 
 
 
http://brio.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The Big Reveal

The big reveal handlar om graviditet, känslor, lyckan över att bli förälder, allt fix och trix inför barnets ankomst och liknande. Till en början en ganska opersonlig blogg med enbart mina egna fotade bilder som senare kommer bli allt mer personlig när jag gått ut med graviditeten.

RSS 2.0